Sejak kebelakangan ini, aplikasi TikTok dilihat semakin popular dalam kalangan penduduk seluruh dunia tanpa mengira jantina dan peringkat umur. Mereka menjadikan aplikasi ini sebagai satu platform untuk berkongsi video pendek yang kreatif buat tontonan ramai.

Tetapi kali ini lain pula ceritanya apabila seorang pengguna TikTok yang berasal dari Kanada terpaksa menanggung kesakitan selepas dia cuba merakam aksi luar biasa dengan memasukkan harmonika ke dalam mulutnya.

Harmonika tersekat

Menerusi laporan Daily Mail, mangsa yang dikenali dengan nama Mollie O’Brien dikatakan sengaja melakukan aksi itu untuk menghiburkan anak buahnya. Tetapi lain pula yang jadinya apabila harmonika yang dimasukkan ke dalam mulut gadis ini tersekat dan tidak dapat dikeluarkan.

Ibunya yang menyedari kejadian ini segera membawa anaknya itu ke hospital dan berjumpa dengan doktor gigi untuk mengeluarkan alat tersebut dari mulutnya.

‘Saya sangat menyesal’

Tambah Mollie lagi, walaupun video tersebut dianggap ‘melucukan’ tetapi baginya dia langsung tidak teruja dengan perbuatan tersebut. Dalam pada itu, gadis ini turut mengakui dia amat menyesal dengan tindakan ‘tidak masuk akal’ itu.

Saya hanya melakukan perkara yang buruk, saya menyesal apa yang saya lakukan dan pastinya anda tertanya-tanya apa yang berlaku. Baiklah, saya memasukkan seluruh harmonika dalam mulut dan ia tersekat sekarang.

Menurut sumber, gadis ini juga dikatakan tidak boleh bercakap dan hanya menggunakan video beserta kapsyen untuk menggambarkan keadaannya.

Sumber: Oh Media!YoutubeDaily Mail

infected

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here