Terbaru Aliff Shukri seorang yang tak berhati perut sekali lagi membuat kenyataan di facebook nya..

“Abah sedih? Sebenarnya, antara mereka sudah wujud konflik. Cuma, kehadiran saya membuatkan Nurhidayah nak bercerita. Dia mengizinkan segala perbualan dirakam dan disiarkan. Jadi, adakah itu kesalahan saya?”

“Tidak fasal-fasal saya pula yang menjadi mangsa dan dipersalahkan. Sedangkan niat saya nak ziarah dan berikan zakat dan sumbangan pada mereka,” katanya kepada Harian Metro. Menurut Aliff, dia sekarang tersepit dan merana dengan apa yang berlaku ditambah selepas mendapat pelbagai kecaman daripada warganet. Aliff berkata, dia akan mengadakan sidang media bagi menjelaskan dan menjawab segala persoalan timbul. sumber dari harian metro @sudyrtahir

Dari status updates itu dapat kita lihat bahawa orang macam dak alip ni bukan kenal hukum hakam dan bukan ingin membantu pun. Cuma fikirkan follower dan nak naikkan youtube channnel dia shj…

Abiz semua hal keluarga org dia nak campur. Ambil kesempatan atas kesempitan org lain. Getam betul laa perangi orang “kaya lah” sgt camni..

Nitizen juga turut marah dan suruh alip berhenti dan cukup-cukuplah.alip… alip…hahaha.. mana dak alip nak berhenti. Hal rumah tangga dia pun sibuk jaja bgtau satu dunia… ni kan pulak rumah tangga org lain… kalau perangi macam begini… susah nak ubah…

Esok kalau kene kat keluarga dia baru ada akai….

infected

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here